środa, 19 maja 2021

XVIII Tydzień Bibliotek - 2021 Znajdziesz mnie w bibliotece - Wystawa prac malarskich Mai Bednarczyk - Increíble

 

XVIII Tydzień Bibliotek,
w 2021 pod hasłem
"Znajdziesz mnie w bibliotece". 

Wystawa Mai Bednarczyk
10 - 28 maja 2021
 Increíble

Wystawa prac malarskich jaworznianki Mai Bednarczyk została zorganizowana w Bibliotece Pedagogicznej w Jaworznie w ramach tegorocznych obchodów Tygodnia Bibliotek. 

Wystawa zagościła w jaworznickich mediach lokalnych:

Portal Jaw.pl

Maja Bednarczyk – kolorystka optymistka

https://jaw.pl/2021/05/maja-bednarczyk-kolorystka-optymistka/


Puls Jaworzna - gazeta miejska oraz portal

Znajdziesz mnie w bibliotece

 
 






O WYSTAWIE NA NASZYM FB

Tydzień Bibliotek to ogólnopolska akcja promowania czytelnictwa, bibliotek i bibliotekarzy, organizowana od 2004 r. z inicjatywy Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich.

Co roku wybierane jest inne hasło przewodnie tego wydarzenia. W tym roku 18. już edycja ogólnopolskiego programu Tydzień Bibliotek odbyła się pod hasłem: „Znajdziesz mnie w bibliotece”.

PBW Filia w Jaworznie z tej okazji przygotowała wystawę stacjonarną  prac malarskich utalentowanej uczennicy - Mai. Wystawę można oglądać w lokalu biblioteki aż do 28 maja.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Outbrain