poniedziałek, 18 stycznia 2021

Szkolenie ROM-E "Metis" - Nastolatek z zespołem Aspergera. Jak uczyć zdalnie, żeby wykorzystać potencjał - szkolenie online

Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Józefa Lompy w Katowicach Filia w Jaworznie zaprasza wszystkich zainteresowanych nauczycieli, pedagogów, psychologów do uczestnictwa w szkoleniu on-line organizowanego przez ROM-E "Metis w Katowicach".

 
Nastolatek z zespołem Aspergera.
Jak uczyć zdalnie, żeby wykorzystać potencjał 
- szkolenie online ‼‼

‼ Adresaci: szkół podstawowych klasa IV-VIII i ponadpodstawowych, pedagodzy, psycholodzy, wychowawcy.
‼ Tematyka:
warunki efektywnej pracy zdalnej i hybrydowej z uczniem z zespołem Aspergera,
obowiązki i zadania nauczyciela,
sposoby motywacji nastoletniego ucznia z zespołem Aspergera w nauczaniu zdalnym,
jak wykorzystać potencjał nastolatka z Zespołem Aspergera w pracy zdalnej?
‼ Termin: 22 stycznia 2021 r. w godz. 14:00 – 15:30
‼ Miejsce: szkolenie online na platformie Zoom
‼ Liczba godzin: 2
‼ Cena: 20 zł
Uczestnicy otrzymają zaświadczenia w formie elektronicznej.
Zgłoszenia i szczegółowe informacje:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Outbrain